حدیث روز
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی ابائهِ فی هذهِ السّاعةِ، وَ فی کُلّ ساعَة وَلیّا وَ حافظاً وقائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً وَ تُمَتّعَهُ فیها طَویلاً

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2534×
?دیدار  فرزندان و بیت عالم جلیل ‌القدر حضرت آیت‌الله ناصری«قدّس‌سرّه» با مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی مظاهری «مدظلّه‌العالی»
 
آیت‌الله  مظاهری «مدظلّه‌العالی» در این دیدار از آن عالم ربّانی به عنوان یک «عطیۀ الهی» یاد کرده و افزودند:
 
?آیت‌الله ناصری یک هدیۀ ارزشمند الهی برای حوزۀ علمیّۀ اصفهان و مردم مؤمن این سامان بودند  و با لطف خداوند و توجّهات حضرت ولی‌عصر«عجل‌الله تعالی فرجه الشّریف»، محبوبیّتی خاص و جایگاهی ویژه از حیث اخلاقی و معنوی برای ایشان ایجاد گشته بود.
 
?تشییع کم‌نظیر و پرمعنای آیت‌الله ناصری در اصفهان و اظهار محبّت مردم و همۀ بزرگان به ایشان یکی از جلوه‌های بارز محبوبیّتِ عمومی آن عالم ربّانی بود.
 
?شخصیّت بارز آیت‌الله ناصری دارای وجوه مختلفی بود که به توفیق الهی باعث پدید آمدن خدماتی بزرگ و ماندگار در حوزۀ علمیّۀ قم و اصفهان و نیز باقیات صالحات متعدّدی در اجتماع و در میان مردم گشت.
 
?ادامۀ خدمات بزرگ آیت‌الله ناصری و استمرار فعالیت‌های حوزوی و اجتماعی و اخلاقی ایشان، مسئولیّت خطیری است که اینک بیش از هرکس، به شما فرزندان گرامیِ آن شخصیّت بزرگ، متوجّه است و امید است با اهتمام و اتّحاد شما عزیزان  همواره نام و یاد ایشان در حوزه و دل‌های شاگردان و ارادتمندان ایشان باقی و زنده باشد.
 
?در ابتدای این دیدار حجه‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری از طرف بیت آیت‌الله ناصری از توجّه و مراحم ویژۀ آیت‌الله العظمی مظاهری در دورۀ بیماری و پس از رحلت ایشان تشکر و قدردانی نمود.
                           ┄┅═✧❁••❁✧═┅┄
?کانال رسمی آیت الله ناصری
 
?@naseri_ir

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.