حدیث روز
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی ابائهِ فی هذهِ السّاعةِ، وَ فی کُلّ ساعَة وَلیّا وَ حافظاً وقائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً وَ تُمَتّعَهُ فیها طَویلاً

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2534×
سلام علیکم 
اطلاعیه مهم
به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را از خون شهدا برتر و شایسته سوگند خویش قرار داد، به نام یگانه آفریدگاری که انسان را با زیور «اندیشه» و «تفکر» از دیگر مخلوقات متمایز ساخت و او را با روح خویش آراست.
با سلام و درود به اصحاب فکر و فرهنگ و پیشتازان تقوا و علم و معرفت و در یک کلام سربازان نوپای حضرت ولی امر
 بار دیگر فصل جدید و نورانی تعلیم و تربیت و ارتقاء درجات روحانی بر جان و دل ما نوید آغازیدن داد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشتان تلاش و تکاپوی شما ورق خورد و فصل دوم نور گیری طلاب آغوش گشوده تا طلاب را باری دیگر در سینه خویش فشرده و از افتخار حضورشان سرمست شود. 
 
آغاز ترم دوم را به شما و خانواده های عزیزتان شاد باش می گوییم و روز شنبه دهم دیماه ساعت هفت صبح منتظر قدوم با صلابتتان هستیم. تاخیر و غیبت را دور از شان والای شما می دانیم و دلتنگ دیدارتان هستیم.
ما نیز با افتخار همچون گذشته خدمتگزار شما خواهیم بود.
امیدوارم در ترم دوم قدم آغازین را چنان با قاطعیت و اعتماد به نفس و با صلابت بر این مسیر ارزشمند قرار دهید که مرزهای تقوا و تزکیه و دانش را باری دیگر توسعه داده و قله های رفیع پیشرفت را در نوردید و با گامهای استوار خویش سربلندی خود و ایران اسلامی را رقم زنید.
مهدی جان؛ مولای خوبان هستی؛ دستمان را بگیر و تکیه گاهمان باش تا نلغزیم و شایستگی حضور در رکاب سترگتان را کسب کنیم و از شر شیاطین جن و انس در امان باشیم و داغ سربازیت را با افتخار بر پیشانی خویش بنهیم.
▫️▫️▫️▫️▫️▫️
حوزه علمیه حضرت بقیت الله عج قم
@mebq_ir
@mighat_t
@basij_mebq
@maalemqom
www.mebq.ir
www.mnj.ir

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.