حدیث روز
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی ابائهِ فی هذهِ السّاعةِ، وَ فی کُلّ ساعَة وَلیّا وَ حافظاً وقائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً وَ تُمَتّعَهُ فیها طَویلاً

سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2534×
آزمون جامع استادیاری حوزه علمیه حضرت بقیت الله عج
به اطلاع طلاب گرامی می رساند مدرسه در نظر دارد در جهت تعمیق مباحث آموزشی، تعدادی از طلاب محترم  را به عنوان استادیار، گزینش نماید، لذا از طلاب محترمی که علاقمند هستند، تقاضا می شود برای ثبت نام در آزمون به واحد آموزش مراجعه نمایند. 
زمان آزمون: پنج شنبه۱۴۰۱/۹/۳
ماده امتحانی برای استادیاری نحو: کتاب سیوطی و مغنی
ماده امتحانی استاد یاری صرف: کتاب دانش صرف و سیوطی
از جمله مزایای شرکت در این طرح ارزشمند معافیت از کلاسهای جنبی است عزیزانی که در آزمون موفق می شوند و کار استادیاری را شروع می کنند از شرکت در کلاسهای تذکار و اخلاق معاف می شوند و فقط همان محدوده ای که طلاب حاضر در کلاس امتحان می دهند را امتحان خواهند داد؛ زیرا باید فرصت رسیدگی به درس استادیاری را داشته باشند. مزید دوم نصف شدن هزینه خوابگاه برای این عزیزان است.
طلابی که امتحان نیمسال اول نمره کمتر از ۱۴ بگیرند باید در نیمسال دوم در کلاسهای استادیاری مدرسه شرکت کنند و ۵ نمره کلاسی امتحان مجدد این درس در اختیار طلبه ای است که از طرف مدرسه به عنوان استادیار به آنها درس می دهد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.